شناسهٔ خبر: 38432143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس علوم پزشکی جهرم عنوان کرد

آمادگی بیمارستان های جهرم برای مقابله با کرونا

رحمانیان گفت: بخش های ویژه ایزوله در خصوص نگهداری بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های جهرم آماده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  جهرم ،  «محمد رحمانیان»، امروز (یکشنبه 4 اسفند) در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: اطلاع رسانی دقیق و ارائه آموزش های لازم  اولین گام در مقابله با این بیماری است که این مهم با همکاری های بین بخشی میسر است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به ماندگاری بیشتر این ویروس بر روی سطوح اشاره و به لزوم گندزدایی و ضدعفونی اماکن مختلف همچون مدارس، باشگاه های ورزشی، پارک ها، مساجد، وسایل نقلیه عمومی و غیره تاکید ویژه کرد.

 

وی با اشاره به آموزش و آگاه سازی پرسنل معاونت های بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در بحث پیشگیری از این بیماری، بیان کرد: همچنین بخش های ویژه ایزوله در خصوص نگهداری بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های جهرم  آماده شده است.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه تا کنون هیچ بیمار ثابت شده کرونا ویروس در شهرستان جهرم و حتی استان فارس دیده نشده است، از شهروندان خواست اخبار صحیح را از منابع معتبر  وزارت بهداشت و در سطح شهرستان از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم دنبال کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه در پیشگیری از انتقال کرونا استفاده از ماسک ارزشی ندارد و خود یک منبع عفونت است، تصریح کرد: استفاده از ماسک برای بیماران دارای علائم سرماخوردگی و غیره توصیه می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین از توزیع سه هزار مایع شستشو حاوی الکل در سطح داروخانه های سطح شهرستان جهرم خبر داد.

 

 

پایان پیام/ 691

نظر شما