شناسهٔ خبر: 38431918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه :

سهمیه میوه شب عید در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت:امسال 1000 تن پرتقال و 600 تن سیب سهمیه به استان اختصاص داده شده است که از این میزان 72 درصد پرتقال و 90 درصد سیب در انبارها و سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزازش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛ محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت :امسال 1000 تن پرتقال و 600 تن سیب سهمیه به استان اختصاص داده شده است که از این میزان 72 درصد پرتقال و 90 درصد سیب دروانبارها و سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در ادامه افزود: با حمایت های صندوق توسعه کشاورزی و از محل اعتبارات این صندوق 25 میلیارد ریال برای خرید میوه شب عید در اختیار مباشر توزیع قرار داده شده است و مابقی آن را از طریق بانک ملت در حال پی گیری هستیم که امیدواریم محقق شود.

دارابی با بیان مطالب فوق افزود: 2سردخانه کرمانشاه و اسلام آباد غرب به عنوان محل ذخیره سازی میوه شب عید تعیین شده اند که نسبت ذخیره سازی آن 70 درصد سردخانه کرمانشاه و 30 درصد در سردخانه اسلام آباد غرب است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از زمان توزیع و شبکه های توزیع در روزهای پایانی اسفند خبر داد و تاکید کرد:استان کرمانشاه امسال در خصوص حمل،استقرار و کیفیت میوه شب عید وضعیت مناسب تر و پایدارتری نسبت به سایر استان های کشور دارد.

نظر شما