شناسهٔ خبر: 38421819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار لرستان:

آماده باش مردم و دستگاه های اجرایی در استان ضروری است

خادمی با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی به استان لرستان، گفت: آماده باش مردم و دستگاه های اجرایی در این راستا ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» شامگاه(3اسفند) در ستاد بحران استان، افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی سامانه بارشی قوی از روز دوشنبه وارد لرستان می شود.

 

استاندار لرستان با اشاره به هشدار هواشناسی، افزود: شاید میزان بارش این سامانه به بارش‌های سیل آسای فروردین ماه امسال نزدیک باشد.

 

وی با تاکید بر ضرورت آماده باش سراسری دستگاه‌های اجرایی گفت: سامانه‌ای که در روزهای آتی وارد لرستان خواهد شد سامانه پر بارشی است و شاید به جهاتی به بارش‌های ابتدای سال جاری نزدیک باشد.

 

خادمی با تاکید بر قوی بودن سامانه بارشی و احتمال وارد شدن خسارات گفت: با توجه به حجم بالای بارش و تجربه سیل قبل، تخلیه مناطق مسکونی و … نزدیک رودخانه‌ها ضروری است.

 

وی با تاکید بر ضرورت انجام کلیه اقدامات پیشگیرانه بر اطلاع رسانی مناسب تاکید کرد و نقش رسانه‌ها و صدا و سیما را در آگاهی دادن به مردم در جهت کاهش خسارت‌های احتمالی پر رنگ خواند.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: سازمان هواشناسی اعلام کرده است شهرستان‌های کوهدشت، پلدختر، جنوب خرم آباد، دورود، سپید دشت و الیگودرز بیش از نقاط دیگر استان تحت تأثیر سامانه بارشی هستند.

پایان پیام/ 599

نظر شما