شناسهٔ خبر: 38415406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

تجهیز مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری برای مقابله با ویروس کرونا

شیرانی گفت: بیمارستان های هاجر و کاشانی شهرکرد و مراکز درمانی در شهرستان های استان برای مقابله احتمالی با ویروس کرونا تجهیز شدند.

صاحب‌خبر -

«مجید شیرانی» امروز (یکشنبه ۴ اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: جلسات مختلفی با حضور کارشناسان و متخصصین در دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: در نتیجه این جلسات مقرر شد ۲ بخش از بیمارستان هاجر، یک بخش از بیمارستان کاشانی به مبتلایان احتمالی ویروس کرونا اختصاص داده شود.

 

وی ابراز کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق را از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در خصوص ویروس کرونا دریافت کنند.

 

شیرانی در ادامه تصریح کرد: رسانه ها و روزنامه های کثیرالانتشار نیز با حضور در جلسات و انجام مصاحبه در خصوص ویروس کرونا اخبار دقیق و موثق را در اختیار مردم قرار می دهند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: درمان، مراقبت و پیشگیری، آزمایشگاه، آموزش، روابط عمومی، IT و ثبت‌‍ داده‌ها، تدارکات و پشتیبانی، دارو و تجهیزات و انتظامی 9 کمیته ای هستند که برای مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شده است.

 

وی گفت: مردم استان نیز باید در نظر داشته باشند که با مراقبت های ساده از جمله شست و شوی منظم و صحیح دست‌ها و خودداری از تماس نزدیک با افراد با علائم حاد تنفسی و شبه آنفلوانزا می توانند با ویروس کرونا مقابله کنند.

 

شیرانی خاطرنشان کرد: پرهیز از حضور در مراکز تجمعی، استراحت کافی، داشتن تغذیه مناسب و خوردن میوه و مایعات از دیگر مواردی است که مردم باید برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت کنند.

 

پایان پیام/ 361

نظر شما