شناسهٔ خبر: 38414044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کرونا، مدارس و دانشگاه های کاشان و آران و بیدگل را تعطیل کرد

کلیه دانشگاه ها و مدارس شهرستان های کاشان و آران وبیدگل در تمام مقاطع تحصیلی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روز یکشنبه چهارم اسفند تعطیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، کلیه دانشگاه ها و مدارس شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در تمام مقاطع تحصیلی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روز یکشنبه چهارم اسفند تعطیل شد.

 

سعید ضابطی رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی و مسئول کمیته اطلاع رسانی بیماری های تنفسی شهرستان آران و بیدگل گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده های آنان  و نظر به هماهنگی با ستاد مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی تمامی مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان در روز یک شنبه چهارم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد.

 

حسین مقنی رئیس آموزش و پرورش شهرستان کاشان هم گفت: مدارس شهرستان کاشان در تمام مقاطع تحصیلی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در روز یک شنبه تعطیل خواهد بود.

 

همچنین با ابلاغ وزیر بهداشت کلیه دانشگاه های کاشان و آران و بیدگل اعم از علوم پزشکی، دولتی، و سایر واحدها و موسسات آموزش عالی تا آخر هفته تعطیل شد.

 

مدارس شهرستان های کاشان و آران و بیدگل روز شنبه هم تعطیل بود./

پایان پیام/ 513

نظر شما