شناسهٔ خبر: 38396387 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با صدور نامه‌ای؛

تشکل‌های دانشجویی علوم پزشکی اراک آماده همکاری برای مقابله با شیوع کرونا شد

۱۷ دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه، آمادگی خود را برای آموزش پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۱۷ تشکل دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در نامه‌ای به رئیس این دانشگاه، آمادگی خود را برای آموزش پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام کردند.

در این نامه آمده است:

چنانچه استحضار دارید تشکل ها، کانون‌ها، انجمن‌های علمی و شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی از حضور دانشجویان دغدغه‌مند و متخصص برخوردار است که دغدغه بهداشت و درمان دارند و مسئولیت خطیر و پرزحمت شما را درک می‌کنند.

با توجه به شیوع ویروس کروید ۱۹ در تعدادی از استان‌های کشور و نیاز جدی مردم ایران عزیزمان به آموزش پیشگیری و مقابله با این ویروس؛ بدینوسیله تشکل ها، کانون‌ها و انجمن‌های علمی و سایر گروه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک همچون گذشته آمادگی خود را برای هر گونه همکاری جهادی با حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کشور از جمله: آموزش پیشگیری، نحوه مقابله، تهیه و تدوین راهنما‌های عملیاتی، ارائه خدمات درمانی در سطح آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها و... و هر فعالیت دیگر مورد نیاز مردم شریف ایران در این شرایط حساس را اعلام می‌دارند.

در پایان از خدای منان تقاضای بهترین مقدرات را برای مردم عزیز ایران و پشتیبانی و یاری برای حضرتعالی و سایر مسئولان داریم.


جامعه اسلامی دانشجویان
انجمن اسلامی دانشجویان
بسیج دانشجویی
شورای صنفی
خانه نشریات قطب البرز
مرکز خیریه لبخند
کانون سلامت
کانون جهادی
کانون هلال احمر
کانون شعر و ادب
کانون اخلاق پزشکی
کانون گویندگی
کانون قرآن و عترت
کانون ریحانه
کانون فرهنگ و هنر
انجمن‌های علمی
هیئت دانشجویی فاطمیه (س)

نظر شما