شناسهٔ خبر: 38395176 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مهلت نام‌نویسی دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات تا فردا تمدید شد

معاون اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت نام‌نویسی در بیست‌ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات خبر داد و گفت: متقاضیان تا فردا چهارم اسفندماه می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره از اعزام‌ها اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، نام‌نویسی عتبات دانشگاهیان از ۲۷ بهمن آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی اولیه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مقرر شد تا روند نام‌نویسی تا سوم اسفندماه ادامه پیدا کند.

محسن مسلمی، معاون اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به تمدید یک روزه نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به استقبال دانشگاهیان در این دوره، نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در بیست‌ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات تا یک‌شنبه چهارم اسفندماه تمدید شد.

وی افزود: در این دوره دانشگاهیان در قالب گروه‌های دختران دانشجو، پسران مجرد و متأهلین به عتبات اعزام می‌شوند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پنجم اسفندماه قرعه‌کشی از متقاضیان با توجه به اولویت‌های انتخابی انجام می‌شود و نتایج بر روی سایت لبیک قرار می‌گیرد.

اعزام کاروان‌های عتبات دانشجویی از ۱۸ اسفندماه آغاز می‌شود و ۲۷ فروردین‌ماه سال آینده به اتمام می‌رسد. در این دوره ۶ هزار نفر در قالب ۱۵۰ کاروان دانشجویی شامل ۱۱۰ کاروان هوایی و ۴۰ کاروان زمینی به عتبات مشرف خواهند شد.

در این دوره همچون دوره‌های گذشته تسهیلات بانکی به دانشگاهیان تعلق می‌گیرد؛ به طوری که به زائران کاروان‌های زمینی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به کاروان‌های هوایی ۳ میلیون تومان وام تخصیص می‌یابد.

سفر زائران کاروان‌های زمینی حدود ۹ روز و زائران کاروان‌های هوایی ۷ روز به طول می‌انجامد که تمام این کاروان‌ها سه روز در کربلا، سه روز در نجف و یک روز در کاظمین اسکان می‌یابند و زیارت دوره سامرا نیز برای کاروان‌ها در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای آشنایی با شرایط و نحوه ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان می‌توانند فیلم زیر را مشاهده کنند؛

 

 

انتهای پیام/

نظر شما