شناسهٔ خبر: 38393296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نتیجه انتخابات البرز به زودی مشخص می‌شود

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخاباتی استان البرز گفت: روز انتخابات گزارش‌هایی در خصوص تخلفات برخی نامزدها به هیأت بازرسی ارائه شد که این تخلفات بسیار جزئی بود و خللی در برگزاری انتخابات سالم و قانونی در استان ایجاد نمی‌کرد.

صاحب‌خبر -

جهانگیر شاهمرادی، رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخاباتی استان البرز امروز در گفت‌وگو با رادیو گفت: حدود هفت ماه پیش برنامه‌ریزی برای برگزاری اصولی و قانونی انتخابات در استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: پیش از برگزاری انتخابات دوم اسفند، جلسات متعددی با هیئت‌های بازرسی استان، شهرستان‌ها ، شعب و سربازرسین شعب برگزار و آموزش‌های لازم در سطح کشوری و استانی به آن‌ها داده شد.

وی توضیح داد: خوشبختانه از زمان ثبت‌نام نامزدها تا دیروز که مردم رأی‌های خود را به صندوق‌های رأی ریختند، هیچ مشکل و خللی در فرایند انتخابات ایجاد نشد.

این مسؤول اضافه کرد: البته گزارش‌هایی در خصوص تخلفات برخی نامزدها به هیأت بازرسی ارائه شد که این تخلفات بسیار جزئی بود و خللی در برگزاری انتخابات سالم و قانونی در استان ایجاد نمی‌کرد.

شاهمرادی تاکید کرد: خوشبختانه دیروز شاهد برگزاری شاهد انتخابات سالمی در استان بودیم و نتیجه آن به زودی به صورت رسمی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ج

نظر شما