شناسهٔ خبر: 38389024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار خوسف اعلام کرد؛

مشارکت ۶۶ درصدی مردم شهرستان خوسف در انتخابات مجلس

شفیعی با بیان اینکه در شهرستان خوسف ۱۴ هزار و ۷۴۶ نفر رای دادند، گفت: میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات مجلس یازدهم، ۶۶ درصد است.

صاحب‌خبر -

«محمد شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف، اظهار داشت: در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، 66 درصد مردم شهرستان خوسف در انتخابات مشارکت کردند.

 

فرماندار خوسف افزود: از 22 هزار و 323 نفر واجد الشرایط رای دادن در این شهرستان، 14 هزار و 746 نفر رای خود را به صندوق ها انداختند.

 

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی آغاز شد.

 

۱۲۷ داوطلب در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند و در نهایت اسامی ۷۰ نامزد شامل ۶۵ مرد و پنج زن برای این استان از سوی شورای نگهبان اعلام شد که طبق آخرین آمار از این تعداد ۳۰ نفر انصراف دادند و ۴۰ نفر در عرصه رقابت باقی ماندند.

 

خراسان جنوبی دارای ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه شامل «بیرجند، درمیان و خوسف»، «نهبندان و سربیشه»، «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه» و «قاینات و زیرکوه» است.

 

۶۷۷ شعبه اخذ رای در این استان مستقر شده که ۷۱ شعبه نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی افزایش یافته است.

 

۵۶۴ هزار و ۹ نفر در این استان مرزی واجد شرایط رای دادن هستند و خراسان جنوبی چهار کرسی در مجلس یازدهم دارد.

پایان پیام/ 575

نظر شما