شناسهٔ خبر: 38369560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

الزام اثر انگشت در انتخابات حذف شد

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با اشاره به خبر ابتلای چند هموطن به کرونا ویروس، گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضرورت و الزامی برای اثر انگشت با استامپ وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

« محمود ثمینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با بیان اینکه یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شده است، افزود: همه شرایط برای خلق حماسه ماندگار در استان لرستان فراهم است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان اظهار داشت: یک میلون و 480 هزار نفر از مردم استان لرستان واجد شرایط رای هستند و برای  جمع آوری آرای مردم استان در دو هزار و 800 روستا و 25 شهر استان بیش از یک هزار و 489 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به روند برگزاری انتخابات، افزود:  با توجه به برنامه ریزی های خوبی که در استان انجام شده است در سراسر استان تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 

ثمینی بیان کرد: انشاء الله مردم استان با آرامش و آسوده خاطر در انتخابات مشارکت داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات از ساعت 8 صبح  با شور و نشاط مثال زدنی مردم لرستان  آغاز شده است، افزود: تمام دست اندرکاران انتخابات، ناظرین و بازرسین و مجریان انتخابات آماده خدمت رسانی هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان،  گفت: برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تدابیر خوبی اندیشیده شده است.

 

ثمینی بیان کرد: در این راستا برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس ستاد انتخابات کشور با شورای نگهبان به توافق رسیده اند که برای گرفتن اثر انگشت از رای دهندگان با استامپ حذف شود.

 

وی افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضرورت و الزامی برای اثر انگشت با استامپ وجود ندارد و مردم با خیال راحت و بدون دغدغه می توانند در انتخابات مشارکت داشته باشند.

پایان پیام/ 85

نظر شما