شناسهٔ خبر: 38364140 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انصراف 7 نامزد دیگر در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار

با انصراف 7 نامزد دیگر، تعداد نامزدهای انصرافی در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار به 30 نفر افزایش یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز خراسان رضوی،  فرماندار خواف و رییس حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت: با توجه به انصراف ۳۰ نفر از نامزدهای حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار هم اکنون فقط پنج نفر در عرصه رقابتهای انتخاباتی در این حوزه حضور دارند که واجدان شرایط اخذ رای در روز دوم اسفندماه با حضور در انتخابات یک نفر از آنان را به عنوان نماینده این شهرستانها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب می کنند.
حسین سنجرانی  افزود: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۸ داوطلب نامزدی برای انتخابات در مرکز حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار ثبت‌نام کردند و همچنین دو نامزد حوزه ثبت‌نام خود را از دیگر نقاط  به این حوزه انتقال دادند و ۲۵ نفر از داوطلبان نامزدی این حوزه انتخابیه هم رد صلاحیت شدند و یا صلاحیت آنان احراز نشد.
رییس حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت: سه هزار نفر در قالب ۱۳۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار دست‌اندر  کار برگزاری انتخابات مجلس یازدهم هستند.
سنجرانی افزود: ۸۶ شعبه اخذ رای در شهرستان خواف و ۴۷ شعبه در شهرستان رشتخوار برای اخذ رای در روز دوم اسفند ماه فعال می‌شوند. 

نظر شما