شناسهٔ خبر: 38348585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کشف سوخت قاچاق و مواد مخدر در مرزهای شرقی خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد موفق شدند طی 24 ساعت گذشته در چند عملیات جداگانه مقادیری سوخت قاچاق و موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

صاحب‌خبر -

سردار ماشاالله جان‌نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: مرزبانان در راستای جلوگیری از ورود موادمخدر به کشور، در یک عملیات طی درگیری با قاچاقچیان مسلح 15 کیلو و 375 گرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کردند که در این ارتباط قاچاقچیان پس از تنگ شدن عرصه نبرد با استفاده از تاریکی شب و عوارض طبیعی به آن طرف مرزها در افغانستان متواری شدند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی مرزی 17 شهریور، توانستند با تجسس دقیق از یک دستگاه خودروی شخصی مقدار 12 کیلو و 390 گرم ماده مخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کنند؛ در این ارتباط نیز یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سردار جان‌نثار ازکشف  8 هزار و 80 لیتر سوخت قاچاق در این بازه زمانی خبر داد و گفت: مرزبانان گروهان مرزی 17 شهریور دوغارون طی ایست و بازرسی خودروهای ترانزیتی موفق شدند این مقدار سوخت قاچاق به ارزش 444 میلیون و 400 هزار ریال را کشف کنند.

وی مطرح کرد: در این ارتباط تعدادی متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی عنوان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور در مرزهای استان به طور شبانه‌روز تداوم دارد و با کسانی که در کار قاچاق دست داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد.

نظر شما