شناسهٔ خبر: 38329893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرمربی تیم والیبال نوجوانان:

100 بازیکن را به اردوهای انتخابی دعوت می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر گفت: 100 بازیکن مستعد رده سنی نوجوان را به 3 اردوی انتخابی که اسفندماه برگزار می‌شود، دعوت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فاطمه شعبان خمسه درباره برنامه‌های آماده‌سازی این تیم، گفت: در مدت باقی مانده از سال 98، سه اردوی انتخابی برگزار و حدود 100 بازیکن را دعوت می‌کنیم تا از نظر آمادگی جمسانی و فنی، ارزیابی شوند.

خمسه با بیان اینکه هر اردوی انتخابی به مدت چهار روز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: 8 تا 12 اسفندماه نخستین اردوی انتخابی برگزار می شود و 15 تا 19 و 20 تا 24 اسفند زمان دو اردوی دیگر خواهد بود.

وی تاکید کرد: سیاست فدراسیون این است که نسبت به هیچ بازیکنی مستعدی در این رده سنی حتی در دورترین نقاط کشور غفلت نشود و اگر بازیکنی در هیچ باشگاهی فعالیت نمی‌کند و مربی نیز ندارد، باید دعوت شود.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ادامه داد: نتایج المپیاد استعدادهای برتر، نفرات شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی کشور و بازیکنان تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر نوجوانان و حتی نوجوانانی که در سوپر لیگ بازی می‌کنند، ملاک دعوت بازیکنان به اردوهای انتخابی است.

خمسه درباره مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا که شهریور سال آینده در تایلند برگزار می‌شود و ارزیابی تیم‌های شرکت کننده، گفت: بازیکنان تیم‌های شرکت کننده در رده سنی نوجوانان، ناشناخته هستند زیرا برای نخستین بار در میادین مهم شرکت می‌کنند، بنابر این نمی‌توان از تیم‌ها و بازیکنان شناختی داشت.

وی گفت: تلاش ما برای ارتقای جایگاه والیبال نوجوانان ایران است و باید برای رسیدن به این هدف، زیرساخت‌ها را آماده کنیم. کار با نوجوانان سخت است چون کار پایه است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما