شناسهٔ خبر: 38298408 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ادعای بزرگ در اسپانیا؛ بارسلونا برای برگرداندن اعتبار بارتومئو، یک شبکه مجازی را برای انتقاد از اساطیر باشگاه استخدام کرده است!

مهدی آزادی

اگر این خبر ثابت شود، اعتبار بارتومئو بیش از هر زمان دیگری کاهش پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بارسلونا ظاهرا برای بازسازی اعتبار جوزپ ماریا بارتومئو، دست به دامان یک شبکه فضای مجازی شده است!

به گزارش مارکا، خبر جنجالی امروز را Que t'hi jugues منتشر کرد؛ جایی که گفته شد بارسلونا اخیرا یک شبکه فعال در فضای مجازی را به خدمت گرفته تا با انتشار مطالبی در انتقاد از بازیکنان فعلی و سابق این باشگاه، چهره بارتومئو که در این سال‌ها بارها مورد انتقادات شدید قرار گرفته، را پاکسازی کند. این شبکه که I3 Ventures نام دارد، در توییتر و فیس بوک حدود 100 اکانت فعال دارد.

حساب‌های مجازی این شبکه در ماه‌های اخیر انتقاداتی از امثال مسی و پیکه داشته‌اند. از اعجوبه آرژانتینی بابت تاخیر فراوان در روند تمدید قراردادش و از مدافع اسپانیایی بابت فعالیت‌های اقتصادی بیرون از زمینش که تمرکز او را در زمین بازی گرفته است. حتی اساطیری چون ژاوی، گواردیولا، پویول، لاپورتا و پوجدمونت هم از این انتقادات بی نصیب نماندند. اولین فعالیت‌های انتقادی این شبکه از سال 2017 شروع شده است.

به گفته این منبع، بارسا رقمی نزدیک به 1 میلیون یورو به این شبکه مجازی پرداخت کرده است.بارسا مطابق انتظار به کلی چنین چیزی را تکذیب کرده اما این منبع می‌گوید بارسا در 6 قسط این رقم را پرداخت کرده است. اوضاع مدیریتی در بارسلونا بحرانی به نظر می‌رسد.

نظر شما