شناسهٔ خبر: 38266991 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات به مجلس انسجام و اقتدار می‌بخشد

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات در حوزه داخلی موجب تقویت هر چه بیشتر مردم‌سالاری دینی و در حوزه خارجی موجب یأس دشمنان و بدخواهان و همچنین قوت قلب دوستان در جبهه مقاومت و ملل آزادیخواه جهان می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: در هر جای دنیا اگر صندوق رأی‌ای وجود داشته باشد می‌گویند که آن کشور برمبنای دموکراسی و برمبنای رأی مردم سیستم سیاسی‌اش شکل گرفته و مبتنی بر رأی مردم است.

وی با اشاره به انتخابات دوم اسفند،  افزود: باید در انتخابات با قاطعیت شرکت کرد و با انتخاب افراد اصلح آنها را روانه مجلس  کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: یکی از محاسن حضور پرشور مردم و نقاط برجسته آن این است که نمایندگانی که با رأی بالای مردم وارد مجلس می‌شوند می‌توانند با پشتوانه قوی‌تر و قدرت بیشتری به انجام وظایف خود بپردازند چه با مشارکت زیاد و چه با مشارکت کم عده‌ای به مجلس راه پیدا می‌کنند اما وقتی حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد مجلس منسجم‌تری در پیگیری اهداف و برنامه‌ها تشکیل خواهد شد. 

ساری خاطرنشان کرد: در حوزه خارجی و بین‌المللی نیز حضور پرشور مردم در انتخابات پیام و پاسخ محکمی به بدخواهان کشور و نظام خواهد بود و دشمنان ما را در پیگیری اهداف شوم‌شان در داخل ایران مأیوس خواهد کرد. 

وی افزود: از سوی دیگر حضور پرشور مردم موجب تقویت هر چه بیشتر مردم‌سالاری دینی در داخل کشور می‌شود و نقش مردم را در انتخابات بیش از پیش برجسته‌تر و نمایان‌تر می‌سازد.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: از سوی دیگر حضور پرشور مردم در انتخابات این پیام را برای کشورهای جبهه مقاومت و ملل آزادیخواه جهان به همراه دارد که ملت ایران که در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارند این طور پشت حاکمیت خود ایستاده‌اند و این قوت قلبی برای کشورهای محور مقاومت است. 

انتهای پیام/

نظر شما