شناسهٔ خبر: 38262482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ارائه تسهیلات از محل تبصره 18 عامل توسعه استان است/ معرفی 211 طرح به بانک‌های استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه یکی از روش‌های مناسب برای توسعه اقتصادی استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی ظهر امروز در جلسه بررسی تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نیاز استان اردبیل به افزایش اشتغال و رفع معضل بیکاری تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه یکی از روش‌های مناسب برای توسعه اقتصادی استان است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مربوطه و هم‌چنین بانک‌های عامل باید اهتمام بیشتری در تخصیص این تسهیلات به واحدهای تولیدی استان داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: با توجه به شناور بودن تسهیلات از محل تبصره ۱۸ و در خواست افزایش سهم تخصیصی استان، بانک‌های عامل ظرف مدت ۱۵ روز نسبت به  تعیین تکلیف طرح‌های معرفی شده اقدام کرده و با اطلاع‌رسانی‌های مکرر و هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت، نسبت به رفع نواقص پرونده‌های موجود و پرداخت تسهیلات آنها اقدام نمایند.

معرفی ۲۱۱ طرح به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه، تعداد ۲۱۱ طرح و واحد صنعتی با مجموع تسهیلات ۱۲۰۰ میلیارد تومان در سامانه ثبت نام نموده بودند.

وی ادامه داد: تعداد ۱۰۳ مورد از ثبت‌نام‌کنندگان با مجموع تسهیلات ۴۷۰ میلیارد تومان در کارگروه استانی مصوب و به بانک‌ها عامل استان معرفی شده‌اند.

صادقی گفت: تا امروز به ۱۲ مورد از ۱۰۳مورد تصویب شده با مجموع تسهیلات ۶۲ میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی در بانک‌های عامل استان در مرحله بررسی قرار دارند و براساس اظهارات مدیران بانک‌ها حدود ۲۵ طرح در مرحله نهایی تصویب و پرداخت هستند.

انتهای پیام/3463/117

نظر شما