شناسهٔ خبر: 38258546 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییس پلیس راهور استان:

با هر گونه سد معبر خودرو‌ها مقابل ستاد‌های انتخاباتی برخورد می‌شود

خبرگزاری صداوسیما

رئیس پلیس راهور استان گفت: نیرو‌های راهنمایی و رانندگی با هرگونه سد معبر خودروها مقابل ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها که موجب کندی تردد دیگر خودرو‌ها و مردم شود، برخورد خواهند کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: در راستای تردد سهل و آسان شهروندان، پلیس راهور با هرگونه سد معبر خودروها، توقف‌های غیر مجاز در حوالی ستاد‌های انتخاباتی و یا شعب اخذ رای، تقاطع‌ها و میادین که عرصه عبور و مرور را بر مردم سخت می‌کند، برخورد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه درج و یا الصاق هرگونه نوشته و پوستری بر روی قسمت‌هایی از خودرو که محدودیت دید برای راننده ایجاد می‌کند ممنوع است، افزود: از این رو از رانندگان می‌خواهیم با توجه به تهدیدات معابر شهری از نظر تصادف خصوصا با عابران پیاده، توجه لازم به جلو را داشته باشند.
رییس پلیس راهور استان همچنین ازکاندیدا‌های نمایندگی مجلس خواست از دایر کردن ستاد انتخاباتی در میادین و تقاطع‌ها و نقاطی که از طرف فرمانداری‌ها ممنوع اعلام شده، پرهیز کنند.
سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: پلیس راهور نیز در روز انتخابات همپا با سایر بخش‌های انتظامی استان در تامین امنیت ترافیکی شعب اخذ رای و حضور باشکوه مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد.

نظر شما