شناسهٔ خبر: 38238410 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیش بینی آب و هوا ۲۶ بهمن

ورود سامانه بارشی به کشور / آغاز موج جدید بارندگی از روز یکشنبه

ضیاییان گفت: یکشنبه به تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در غرب و شمال غرب کشور بارش برف و در ارتفاعات البرز در استان های قزوین، البرز و دامنه های زاگرس مرکزی در جنوب غرب بارش پراکنده رخ می دهد.

صاحب‌خبر -

«صادق ضیاییان» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: امروز در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان بارش پراکنده، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و شرق کرمان، وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: یکشنبه ( 27 بهمن) به تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در غرب و شمال غرب کشور بارش برف و در ارتفاعات البرز در استان های قزوین، البرز و دامنه های زاگرس مرکزی در جنوب غرب بارش پراکنده رخ می دهد.

 

ضیاییان با بین اینکه اواخر وقت با شمالی شدن جریان های هوا بر روی غرب دریای خزر، بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما در گیلان و اردبیل آغاز می شود، افزود: دوشنبه این سامانه بارشی علاوه بر مناطق مذکور در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز، مرکز و شمال شرق فعال بوده و بارش باران کل سواحل شمالی را دربر می گیرد و اواخر وقت از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه بارش برف در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال کرمانشاه، جنوب لرستان شدت خواهد داشت، گفت: سه شنبه در نوار شمالی و شمال غرب کشور و در دامنه های زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

 

ضیاییان درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران روز یکشنبه ( 27 بهمن) کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، در اواخر وقت بارش پراکنده، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

 

پایان پیام/ 47

نظر شما