شناسهٔ خبر: 38236178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

مسابقات تیراندازی آزاد دانمارک؛ کسب ۱ طلا،‌ ۳ نقره و ۲ برنز توسط تیراندازان ایران

نمایندگان کشورمان در مسابقات آزاد دانمارک موفق شدند به شش مدال رنگارنگ دست پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در نخستین روز رقابت‌های آزاد تیراندازی دانمارک در رشته میکس تفنگ بادی، نمایندگان دانمارک و نروژ با کسب بالاترین امتیاز به مدال طلا دست یافتند و نمایندگان سنگاپور و ایران ( فاطمه کرم‌زاده) با قرار گرفتن در جایگاه دوم به مدال نقره رسیدند.

همچنین تیم ایران ۱ با ترکیب مهیار صداقت و نجمه خدمتی با قرار گرفتن در جایگاه سوم، مدال برنز را به نام خود ثبت کرد و تیم ایران ۲ متشکل از امیرمحمد نکونام و آرمینا صادقیان با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به کار خود پایان داد.

در فینال تپانچه بادی بانوان گلنوش سبقت‌الهی و هانیه رستمیان، دو تیرانداز کشورمان با راه‌یابی به فینال توانستند با کسب بالاترین امتیاز پس از نماینده سنگاپور که به مدال طلا دست یافت، صاحب عنوان دوم و سوم شده و مدال نقره و برنز را به نام خود ثبت کنند.

در رشته تفنگ بادی بانوان هم دو نماینده کشورمان، فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان با راه‌یابی به فینال توانستند به ترتیب مدال طلا و نقره را به نام خود ثبت کنند. در این رشته نماینده سنگاپور در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در رشته تفنگ بادی آقایان دو ملی‌پوش کشورمان، مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام با قرار گرفتن در جایگاه هشتم و نهم به کار خود پایان دادند.

رقابت‌های آزاد تیراندازی دانمارک از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه با حضور ۱۱۵ ورزشکار از ۱۰ کشور جهان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها:

نظر شما