شناسهٔ خبر: 38227766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاج‌قاسم در مقابل دشمنان شکست‌ناپذیر بود

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: حاج‌قاسم نمونه بارز تواضع است و در مقابل دشمنان خدا شکست‌ناپذیر بود که نامش جبهه استکبار را به لرزه درمی‌آورد و در راه خدا خسته نمی‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی امروز در مراسم اربعین سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مصلی رابر با بیان اینکه شهادت حاج‌قاسم سلیمانی حجت را بر ما تمام کرد، اظهار داشت: وجود حاج‌قاسم اثبات عینی یک وعده الهی بود.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با بیان اینکه هر چه انسان دلداده به نظام و اسلام بود از رفتن حاج‌قاسم ناراحت شدند، تصریح کرد: امسال حاج قاسم بر ما حجت را تمام کرد.

وی با اشاره به عظمت وصیت‌نامه حاج‌قاسم سلیمانی عنوان کرد: این عارف وارسته و اسطوره مقاومت در وصیتنامه‌اش خطاب به مراجع آورده بود، من به‌عنوان سرباز ۴۰ ساله انقلاب بر این باورم اگر رهبری و ولی فقیه را یاری نکنید تمام زحمات به هدر خواهد رفت‌.

رستمی با بیان اینکه تشییع باشکوه حاج‌قاسم نه‌تنها در کرمان بلکه در بغداد، نجف، کربلا، خوزستان، خراسان و تهران نشان‌دهنده عظمت خداوند در بزرگ‌کردن بندگان خاص خود است، اظهار کرد: شخصیتی مثل حاج‌قاسم بدون هیچ منتی تلاش می‌کند و باز هم از خداوند رحمت می‌طلبد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه حاج‌قاسم اهل‌ بازی‌های سیاسی نبود و محور پیروزی و وحدت را ولایت فقیه می‌دانست، افزود: حاج‌قاسم نمونه بارز تواضع است و در مقابل دشمنان خدا شکست‌ناپذیر بود که اسمش جبهه استکبار را به لرزه درمی‌آورد و در راه خدا خسته نمی‌شد.

انتهای پیام/80030/ق

نظر شما