شناسهٔ خبر: 38227148 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

لیگ جهانی کارته وان- امارات؛

عسگری و بهمنیار به دیدار رده بندی صعود کردند

در پایان روزاول از دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در امارات 2نماینده کاراته ایران در کومیته به دیدار رده بندی راه یافتند .

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در پایان روز نخست لیگ جهانی کاراته وان امارات که از صبح امروز با حضور ۵۷۱ کاراته کا از ۸۵ کشور در شهر دوبی آغاز شده است، مهسا افسانه در کاتای انفرادی، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم به دیدار رده بندی اوزان خود راه یافتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری نفر نخست رنکینگ و دارنده مدال های طلای جهان و بازی های آسیایی ابتدا ۱ بر صفر روسلان سیماخانبت از قزاقستان را مغلوب کرد و در ادامه نیز ۲ بر صفر خوزه والدیویا از پرو را شکست داد. او در سومین مبارزه ۲ بر صفر جو کلاور از انگلیس را با شکست بدرقه کرد و به نیمه نهایی صعود کرد اما در نیمه نهایی مقابل رافائل آقایف آذربایجانی دارنده نقره قهرمانی اروپا ۲۰۱۹ سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا به دیدار رده بندی راه یابد.

عسگری روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می رود.

در وزن ۵۰- کیلوگرم سارا بهمنیار در اولین دیدار ۵ بر ۳ نتیجه را به نادیا گومز از اسپانیا واگذار کرد و با توجه به رسیدن این حریف به فینال، بهمنیار هم به جدول شانس مجدد رفت.

او در این گروه در اولین مبارزه یک بر صفر آسیا آگوس از ایتالیا را برد و سپس با نتیجه ۳ بر یک از سد سارا هوبریش آلمانی گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت.

بهمنیار برای کسب مدال برنز روز یکشنبه با آیچا سیاح مراکشی دارنده ۲ طلا و یک نقره قهرمانی آفریقا مبارزه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما