شناسهٔ خبر: 38217767 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سامانه‌ خدمات رفاهی خوابگاه و تغذیه دانشجویان یکپارچه می‌شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویی گفت: اجرای برنامه‌های آتی صندوق رفاه دانشجویان در حوزه‌های یکپارچه‌سازی سامانه‌های الکترونیکی خدمات رفاهی دانشجویان شامل خوابگاه و تغذیه نیاز به همکاری بیشتر دانشگاه‌ها دارد.

صاحب‌خبر -

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به درخواست صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه‌ها برای ارایه اطلاعات به روز سراهای خود در طرح رتبه‌بندی، اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه انتظار دارد همکاری بیشتری در زمینه ثبت دقیق و به موقع آمار و اطلاعات خوابگاه ها بر دانشجویان ساکن داشته باشند.

وی همچنین خواستار همکاری بیشتر دانشگاه ها در زمینه راه اندازی سامانه جامع خوابگاهی شد و گفت: از بین همه دانشگاه‌ها تاکنون فقط ۴۳ دانشگاه به درخواست مربوط به راه اندازی سامانه جامع خوابگاهی پاسخ داده اند که آمار خوبی نیست.

*دانشگاه‌ها تحقق اجاره‌بهای خوابگاه را جدی بگیرند

مطیعی تاکید کرد: اجرای برنامه های پیشروی صندوق رفاه دانشجویان در حوزه های یکپارچه سازی سامانه های الکترونیکی خدمات رفاهی دانشجویان شامل خوابگاه و تغذیه نیاز به همکاری بیشتر دانشگاه ها با صندوق رفاه دانشجویان در ارائه اطلاعات به روز مورد نیاز دارد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی همچنین بر توجه بیشتر دانشگاه‌ها به موضوع واریز اجاره بهاء خوابگاه‌های دانشجویی برای تحقق حداکثری اجاره‌بهای خوابگاه‌ها تاکید کرد و گفت: بازپرداخت‌های به موقع علاوه بر این که دست صندوق رفاه دانشجویان را در پرداخت های جدید باز نگه می‌دارد، در ایجاد رابطه متناسب بین دانشگاه و صندوق برای پرداخت‌های جدید هم تاثیر گذار است؛ از این رو از دانشگاه‌ها انتظار داریم موضوع تحقق اجاره بهای خوابگاه را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما