شناسهٔ خبر: 38209914 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با «محمدمهدی روشن‌کار» کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر آشنا شویم

محمدمهدی روشن‌کار، کارشناس ارشد مدیریت بحران و کارشناس ارشد مهندسی عمران گرایش آب که به عنوان مدیری توانمند و باتجربه در دانشگاه‌های علمی کاربردی استان‌های تهران و البرز به عنوان تحلیلگر پژوهش و بحران مشغول به کار است.

صاحب‌خبر -

"محمدمهدی روشن‌کار" تحصیلکرده کارشناس ارشد مدیریت بحران و کارشناس ارشد مهندسی عمران گرایش آب است. او به عنوان فردی تحصیلکرده و توانمند و با تجربه در دانشگاه‌های علمی کاربردی استان‌های تهران و البرز به عنوان تحلیلگر پژوهش و بحران مشغول به کار است و در حال حاضر استاد دانشگاه جامع علمی کاربردی استان‌های تهران و البرز است.

این استاد دانشگاه معتقد است: باتوجه به رشته تخصصی‌اش که شناسایی بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی است با حضور متخصصانه و مدبرانه در حیطه قانونگذاری در ساختار اصلاحات در حوزه انتخابی‌اش می‌تواند کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شود. 

روشن‌کار می‌گوید: از سال 96 شاهد اعتراضات کارگری در سرتاسر کشور هستیم و کارگران به لحاظ معیشتی در شرایط سختی به سر می‌برند. به اعتقاد من این اعتراضات و مطالبات کارگران به حق است و من می‌خواهم به عنوان نماینده کارگران در مجلس از حقوق این قشر زحمتکش دفاع کنم و به‌جای امنیتی کردن موضوع به آنها رنگ و بوی اجتماعی بدهم.

او قصد دارد پیگیر مطالبات به حق کارگران در مجلس شورای اسلامی باشد: به عنوان نماینده مجلس پیگیر مطالبات به حق قشر کارگر که قشری آسیب‌پذیر هستند، خواهم بود و به دنبال این هستم که بحران‌های اقتصادی آنها را رصد کرده و در سطوح مختلف مطرح کنم.

نظر شما