شناسهٔ خبر: 38199921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رقابت 374 نامزد تایید صلاحیت شده در استان اصفهان

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در این دوره از انتخابات، هزار و ۲۴۲ داوطلب در استان اصفهان ثبت نام کردند و در مجموع تاکنون ۲۹۹ نفر انصراف دادند و ۳۷۴ کاندیدای تایید صلاحیت شده استان اصفهان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

صاحب‌خبر -

علی اصغر رفیعی‌نژاد در گفت‌و‌گوی خبری اظهار کرد: در این دوره از انتخابات، هزار و ۲۴۲ داوطلب در استان اصفهان ثبت نام کردند و در مجموع تاکنون ۲۹۹ نفر انصراف دادند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: ۳۷۴ کاندیدای استان اصفهان از ساعت ۰۰:۰۰ فردا (ساعت ۲۴ امشب) تا ساعت ۸:۰۰ اول اسفند می توانند مطابق مواد۵۶ تا ۶۵ مکرر به جز ماده حذفی ۵۷،قانون تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی،فعالیت های تبلیغاتی داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به جمعیت سه میلیون و ۶۰۳ هزار و ۵۳۹ نفری واجد شرائط رأی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:از این تعداد یک میلیون و ۸۱۱ هزار و ۷۲۹ نفر مرد و بقیه زن هستند.

رفیعی‌نژاد تعداد رأی اولی‌های استان اصفهان در انتخابات پیش رو را هم ۱۷۰ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: ازاین تعداد ۸۷ هزار و ۱۳ نفر آقا و بقیه خانم اند.

مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند در دو هزار و ۸۴۰ شعبه اخذ رأی برگزار می شود. استان اصفهان با احتساب نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران ،صاحب ۲۰ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/63055/آ/

نظر شما