شناسهٔ خبر: 3818629 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

قيمت گوشت مرغ در شب عيد افزايش نخواهد يافت

رئيس سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي گفت: با برنامه ريزي هاي صورت پذيرفته، قيمت گوشت مرغ درشب عيد و ايام تعطيل افزايش نخواهد يافت.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، کريم مهري در جلسه تنظيم بازار محصولات کشاورزي با بيان اين مطلب افزود: با توجه به تدابير و تمهيدات صورت گرفته در ذخيره کافي گوشت مرغ منجمد در انبارهاي استان و جوجه ريزي 2 ميليون و 600 هزار قطعه در بهمن، گوشت مرغ به حد کافي موجود بوده و در شب عيد و ايام تعطيلي هيچ گونه مشکلي در خصوص عرضه گوشت مرغ و افزايش قيمت آن نخواهيم داشت.
وي افزود: در راستاي ايجاد تعادل در عرضه گوشت مرغ و حمايت از مصرف کنندگان از امروز در هشت نقطه پر تردد شهري تبريز فروش مرغ منجمد به قيمت 5500 تومان توزيع مي شود.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان با اشاره به سخنان وزير محترم جهاد کشاورزي قيمت منطقي هر کيلوگرم گوشت مرغ آماده طبخ را 7 هزار تومان اعلام کرد و افزود: در جلسه تنظيم بازار مقرر شد کميته نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاري سازمان جهاد کشاورزي کما في السابق از اول خريد تا پايان توزيع، همکاري جدي داشته باشد.
مهري با بيان اينکه بازرسي و کنترل بازار از مورخه 25 اسفند الي 15 فروردين ادامه خواهد داشت، افزود: در راستاي حمايت از مصرف کنندگان از اول سال 94 خريد و فروش مرغ هاي آماده طبخ با وزن بيش از 1800 گرم در فروشگاه ها و کشتارگاه ها ممنوع خواهد بود.

نظر شما