شناسهٔ خبر: 38168354 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت الله جنتی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن

برگزاری جشن پیروزی انقلاب به کوری چشم دشمنان

دبیر شورای نگهبان: به کوری چشم دشمنان، مردم، چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آیت الله جنتی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران افزود: دشمنان ما را تحریم کردند، جنگ کردند، آدم کشتند، تخریب کردند و هر شرارتی خواستند کردند، اما قدرت اسلام روز به روز بیشتر شد.
<div id="video-display-embed-code_4506600" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2643986/4506600?width=350&height=250"></script></div>
وی گفت: این انقلاب از نشانه‌های قدرت الهی و از ایام الله است و دلیل خداشناسی است.
آیت الله جنتی افزود: تمام قدرت‌ها آمدند انقلاب مردمی ما را بشکنند، اما آن‌ها شکسته شدند ما نشکستیم و خدا یاور ماست، ان تنصرالله ینصرکم خدا را یاری کنید تا خدا شما را یاری کند.
وی ادامه داد: امام را خدا یاری کرد و وقتی خدا کسی را یاری کرد هیچ قدرتی نمی‌تواند انقلاب را بشکند.
دبیر شورای نگهبان گفت: اکنون نیز مردم ما چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان و به کوری چشم ترامپ، آمریکا، انگلیس، رژیم اسرائیل و آل سعود جشن می‌گیرند، چشم دشمنان کور باد، ما ایستاده ایم و عقب نشینی نمی‌کنیم.
 
 
ویژگی ۲۲ بهمن امسال، افزایش رذالت و شرارت آمریکاست
دبیر شورای نگهبان گفت: ویژگی ۲۲ بهمن امسال در این است که رذالت و شرارت آمریکا بیشتر شده است.
آیت الله جنتی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران درباره حضور مردم در مقایسه با سال‌های گذشته افزود: ویژگی امسال به این است که رذالت و شرارت آمریکا بیشتر شده و از طرفی معامله قرن را مطرح کرده است تا فلسطین و مسلمانان را نابود کند و از طرفی روز به روز ما را تهدید و تحریم و خیال می‌کند که مردم ما می‌ترسند و عقب‌نشینی می‌کنند و با فشار اقتصادی، و فشار‌های مضاعف و روز افزون مردم عقب نشینی می‌کنند.
<div id="video-display-embed-code_4507062" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2643986/4507062?width=350&height=250"></script></div>
وی افزود: اما مردم ما می‌گویند می‌میریم و ذلت نمی‌پذیریم.
آیت الله جنتی درباره حضور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخابات نیز گفت:‌ ای مردم، کسانی را انتخاب کنید که گرسنگی کشیده باشند و و درد مردم را بدانند و به داد فقرا برسند و وقتی به مجلس راه یافتند، به فکر جیب خود نباشند بلکه به فکر مردم باشند.
آیت الله جنتی افزود: در واقع راستگو باشند، اگر دیدید راست می‌گویند به آن‌ها رای بدهید، اما اگر دیدید دروغ می‌گویند به آن‌ها رای ندهید.
<div id="video-display-embed-code_4507072" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2643986/4507072?width=350&height=250"></script></div>
دبیر شورای نگهبان با بيان اينکه هر کدام از داوطلبان رد صلاحیت شده که شکایت و اعتراض کرد به شکایتش رسیدگی کردیم، گفت: در واقع به کسانی که رد صلاحیت شده بودند اعلام کردیم اگر شکایت و اعتراضی دارید، انجام دهید، آن‌ها نیز شکایت کردند و آمدند جواب اعضای هیات نظارت را شنیدند و دفاعایت خود را مطرح کردند و رفتند.
<div id="video-display-embed-code_4507084" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2643986/4507084?width=350&height=250"></script></div>
آیت الله جنتی افزود:‌ای مردم به داوطلب راستگو، انقلابی و مومن رای دهید.

نظر شما