شناسهٔ خبر: 38161636 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در نشست خبری فیلم سینمایی «پسرکشی» مطرح شد

محمدی هادی کریمی: فرصتی برای گله کردن وجود ندارد/حرفم را با فیلمی که می‌سازم می‌زنم

خبرگزاری میزان- محمدهادی کریمی کارگردان اثر، بهاره کیان افشار، صحرا اسدالهی، ژاله صامتی و سایر عوامل فیلم سینمایی «پسرکشی» در نشست خبری این فیلم حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری فیلم سینمایی «پسرکشی» به کارگردانی محمدهادی کریمی با اجرای فرزاد حسنی در محل نشست های پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه برگزار شد. 

محمدهادی کریمی کارگردان اثر، بهاره کیان افشار، صحرا اسدالهی، ژاله صامتی و سایر عوامل فیلم سینمایی «پسرکشی» در نشست خبری این فیلم حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. 

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

محمدهادی کریمی نویسنده و کارگردان اثر درباره این فیلم سینمایی گفت: من تنها به قصد احترام به اهالی خبر و رسانه پا این به این عرصه گذاشتم، شاید به دلیل برنامه ریزی جشنواره فرصت زیادی برای صحبت نداشته باشم اما در هر صورت از همین فرصت استفاده می کنم تا از تمامی گروهم از صمیم قلب تشکر کنم. 

وی در همین راستا ادامه داد: برای گله کردن و درد دل وقت کمی دارم، من فیلمسازی هستم که با فیلمم حرفم را می زنم، امیدوارم با پسرکشی آن چیزی که در ذهن و دلم بود را به عرصه نمایش گذاشته باشم. حرف من در این فیلم این است که یکدیگر را دوست داشته باشیم.

کریمی اذعان کرد: من سعی می کنم تمام رنجش هایی که در این فیلم من حاصل شد را کنار بگذارم، من تمامی گله هایم را کنار می گذارم، تمامی سعی من این بود که با این فیلم در سال جاری حرفی تازه در سینما زده باشم. 

انتهای پیام/

نظر شما