شناسهٔ خبر: 38156172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن درگلستان+تصویر

راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا در گلستان در ۴۷منطقه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان ، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت : مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان ساعت ده صبح از چهارراه میدان تا سه راه بهارستان ( بانک ملی ) برگزارمی شود.

نجیب الله تاری افزود : هم چنین این مراسم در گنبدکاووس از ده صبح از مسجد قائمیه تا مصلی امام جعفر صادق(ع) این شهر برپا خواهد شد.

تاری گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن ساعت ده صبح در علی آباد کتول از مسجد محمدیه تا میدان ولایت ، رامیان از مسجد جعفری تا شهرداری، بندر ترکمن از میدان مختومقلی به سمت چهارراه شهید کاسب، گمیشان از میدان حضرت امام خمینی(ره) تا چهارراه قائم، بندرگز از مسجد محمدیه تا گلزار شهدای گمنام، کلاله از مسجد جامع تا میدان حضرت امام خمینی(ره)، مراوه تپه از مسجد امام علی(ع) تا میدان مختومقلی، گالیکش از خیابان گلزار شهدا تا گلزار شهدای گمنام، کردکوی از میدان انقلاب (فلکه مسجد جامع) تا گلزار شهدا، مینودشت از میدان امام خمینی(ره) تا مصلی جمعه، آزادشهر از مقابل سپاه تا حسنیه اعظم و ساعت نه و سی دقیقه صبح از میدان وحدت (مختومقلی) تا میدان قدس آق قلا برگزار خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_4501929" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2643321/4501929?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما