شناسهٔ خبر: 38146954 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت آیت اله نورمفیدی و استاندار از مردم برای حضور حماسی

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن برهم زننده معادلات دشمنان+مصاحبه

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان با صدور پیامی از مردم فهیم استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی از مردم بصیر استان خواستند تا با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همچون گذشته برهم زننده توطئه دشمنان باشند و با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنند.

متن کامل پیام آیت الله نورمفیدی و هادی حق شناس به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی به پشتوانه مردان و زنان همیشه در صحنه و غیرتمند خود توانسته است 41 بهار آزادی را تجربه کند و راه خود را با صلابت، امید و آینده ای روشن ادامه دهد.

دهه مبارک فجر نمونه بازر تبعیت از ولایت در مسیر دستیابی به اهداف والای دینی و انسانی است و زعامت حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و همراهی بی دریغ مردم، انقلاب اسلامی را در سطح بین المللی به الگو و مدلی آزادیخواهانه تبدیل کرد.

اینک در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و اربعین سردار دلها ، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور بی بدیل مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن می تواند همچون گذشته برهم زننده معادلات استکبار جهانی بویژه امریکا و اسرائیل جنایکاری باشد که امروز با طرح کذایی معادله قرن قصد تشنج افزایی در منطقه را دارند.

اینجانبان ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان گلگون کفن خصوصاً سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ترور مزدورانه ایشان نشان دهنده اوج درماندگی جبهه باطل و کفر بود، از عموم مردم ولایتمدار و قدر شناس استان دعوت می نماییم تا با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی، حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و مقام معظم رهبری « مدظله العالی»  تجدید پیمان نمایند تا این انقلاب همچون همیشه مسیر پیشرفت و توسعه را بپیماید.

<div id="video-display-embed-code_4501976" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2642855/4501976?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما