شناسهٔ خبر: 38133001 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حاشیه و متن نهمین روز جشنواره فیلم فجر؛

«خون شد» فیلمی بدون نشست خبری/عدم استقبال اهالی رسانه از «دشمنان»

خبرگزاری میزان- نهمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه پشت سر گذاشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نهمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه پشت سر گذاشته شد.

این فیلم در سانس اول کاخ رسانه روی پرده نقره‌ای رفت و نتوانست با اقبال اهالی رسانه و منتقدین برگزار شود، از جمله حواشی این فیلم سینمایی می توان به عدم برگزاری نشست خبری اثر به درخواست تهیه کننده آن اشاره کرد. 

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید
  • برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

پردیس سینمایی ملت امشب همچون شب گذشته با اکران چهار فیلم سینمایی همراه خواهد بود و در سانسی فوق العاده فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد در بخش خارج از مسابقه اکران می شود. 

در سانس دوم کاخ رسانه فیلم سینمایی «دشمنان» به کارگردانی علی درخشنده اکران شد و این فیلم هم با سالن های خالی از تماشاگر روبرو شد، دو فیلم روز نهم جشنواره فیلم فجر همچون روز گذشته با استقبال کمرنگ اهالی رسانه روبرو شدند. 

حال باید دید بعد از نشست خبری فیلم سینمایی «دشمنان» به کارگردانی علی درخشنده با چه تعداد خبرنگار و عکاس روبرو می شود، از جمله دیگر حواشی روز نهم جشنواره فیلم فجر باید به مشکلات همیشگی اینترنت و محل اسکان خبرنگاران اشاره کرد. مشکلی که با گذشت 9 روز از جشنواره همچنان بدون راه حل باقی مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما