شناسهٔ خبر: 38106223 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

برگزاری «مدرسه سیستان و بلوچستان» در دانشگاه تهران

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با همکاری مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با نام «مدرسه سیستان و بلوچستان» با هدف آگاه سازی از مسائل این استان در این دانشگاه می‌نماید.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با همکاری مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با نام «مدرسه سیستان و بلوچستان» با هدف آگاه سازی از مسائل این استان در این دانشگاه می‌نماید.

این مدرسه در قالب کارگاه های آموزشی با هدف آگاه سازی از مسائل استان و هم افزایی دانشجویان و افراد فعال در سیستان و بلوچستان، تحت عناوین زیر برگزار می گردد:

مردم شناسی سیاسی، تاریخ تحولات، جغرافیای سیاسی و طبیعی، جمعیت شناسی و توسعه در سیستان و بلوچستان‌، روش تحقیق کیفی و هم چنین تجربه نگاری گروه های فعال در منطقه

اساتیدی از ‌هیئت علمی دانشگاه تهران و دانشگاه های دیگر در این کارگاه ها‌ به طرح مسائل اجتماعی و شیوه مواجهه علمی با آنها می پردازند. از جمله:

رسول صادقی

 محمد جلال عباسی

عبدالوهاب شهلی بر

بهروز روستاخیز

ابراهیم رومینا

زهرا فرضی زاده و...

این مدرسه در تاریخ ۲۳ بهمن تا ۱۴ اسفند ماه ۹۸ هر چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶ درمحل مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

نظر شما