شناسهٔ خبر: 38105901 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

رونمایی از سامانه مرکز بازرسی به شکایات دانشگاه آزاد

سامانه جدید مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی فعالیتهای نظارتی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از  مهر، در اولین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی فعالیتهای نظارتی به عنوان ضامن سلامت و بقای نظام اسلامی، پورتال جدید مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به بهره برداری رسید و از ۱۲ بهمن کارخود را آغازکرد.

در پورتال جدید به طور تخصصی شکایات و انتقادات مخاطبان شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اخذ و در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می شود.

گفتنی است، مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، بر اساس سه اصل بازرسی، نظارت و ارزیابی در چارت تشکیلاتی دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و ساختار آن به چهار معاونت بازرسی و پاسخگویی به شکایات، نظارت مالی، نظارت و ارزیابی عملکرد و نظارت و ارزیابی آموزشی و دانشجویی تقسیم شده است که وظیفه کمک به حل مسائل دانشگاه در کلیه سطوح را برعهده دارد.

نظر شما