شناسهٔ خبر: 38100653 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حماسه حضور، عظمت ملت و تکريم سردار دل ها

قم آماده برپايي هرچه باشکوه تر راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان گفت: راهپيمايي 22 بهمن مظهر اقتدار ملت شريف ايران اسلامي است و برپايي اين راهپيمايي در بيش از 5 هزار نقطه از کشور، آن را تبديل به پديده اي بي نظير در دنيا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آقای لطفي در جلسه هماهنگي برگزاري راهپيمايي يوم الله 22 بهمن گفت: همزماني 22 بهمن با چهلم سردار سپهبد قاسم سليماني و شهداي مقاومت، فرصت مناسبي است براي تکريم اين شهدا و به همين مناسبت 22 بهمن امسال به نام (حماسه حضور، عظمت ملت و تکريم سردار دل ها) نامگذاري شده است.

وي همچنين برپايي راهپيمايي امسال را شکرانه شکست قدرت پوشالي رژيم آمريکا در موشک باران پايگاه عين الاسد دانست و گفت: راهپيمايي امسال مردم انقلابي قم از مناطق 10 گانه شهري آغاز و پس از تجمع در ميدان آستانه ساعت 10 صبح روز سه شنبه 22 بهمن به سمت خيابان اراک و پل حجتيه راهپيمايي مي کنند.

وي به گلبانگ معنوي الله اکبر در پشت بام ها و ماذنه ها اشاره کرد و افزود: شامگاه 21 بهمن، راس ساعت 21 همزمان با سراسر ايران اسلامي بانگ تکبير الله اکبر مردم شريف و انقلابي قم به آسمان بلند مي شود.

آقای لطفي در ادامه به معامله ننگين قرن که در هفته گذشته توسط رئيس جمهور تروريست رژيم آمريکا رونمايي شد اشاره کرد و افزود: مردم قم همراه و همزمان با سراسر کشور در روز 22 بهمن انزجار خود را از اين ظلم آشکار فرياد خواهند زد.

نظر شما