شناسهٔ خبر: 38095250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

دبیر جبهه مقاومت :

مسیر مقاومت تا خروج استکبار از منطقه ادامه دارد

دبیر جبهه مقاومت و سخنگوی سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت در مشهد گفت : آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با ترور فرماندهان مقاومت به اهداف خود در منطقه نخواهند رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف دیشب در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید محمدی مفرد گفت : به پشتوانه رهنمودهای مقام معظم رهبری جوانان با ایمان ایران اسلامی اجازه نخواهند داد استکبار در منطقه به اهداف خود برسد.
وی افزود : با شهادت شهید سلیمانی پیشتاز جبهه مقاومت و دیگر شهدای مدافع حرم نه‌تنها جبهه مقاومت تضعیف نمی‌شود بلکه حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی ثابت کرد پیروان شهید سلیمانی فراوان هستند .
سردار شریف گفت : جمهوری اسلامی ایران در چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود در اوج توانمندی به سر می برد و مسیر مقاومت تا خروج استکبار از منطقه ادامه دارد.
دبیر جبهه مقاومت و سخنگوی سپاه پاسداران گفت : علت حضور استکبار در منطقه تقویت امنیت اسرائیل و ایجاد اختلاف در بین کشورهای اسلامی است هدفی که هرگز تحقق نخواهد یافت .
سردار شریف افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در پای صندوق‌های رای ضربه ها و سیلی های دیگری بر صورت دشمن و آمریکا خواهد بود.
در این جلسه همچنین از دست‌نوشته رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تصویر شهید محمدی مفرد رونمایی شد.
شهید محمدی مفرد ۴ سال پیش در نبرد با داعشی ها در کشور سوریه به شهادت رسید.

منبع: صداوسیما 

نظر شما