شناسهٔ خبر: 38092927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تماشای فیلم رایگان برای دانش‌آموزان شهرری/ استقبال مردم ری از جشنواره فیلم فجر

مدیر پردیس سینمایی راگا از استقبال خوب اهالی ری از سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: با تعامل و همکاری خوب شهرداری و آموزش و پرورش دانش‌آموزان شهرری هر روز صبح در یک سانس ویژه به تماشای رایگان فیلم مورد تأیید آموزش و پرورش می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

امیرحسین قاسمی مدیر پردیس سینمایی راگا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار داشت: پردیس سینمایی راگا در جنوب پایتخت مثل سال‌های گذشته از ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری میزبان سی‌وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.

وی با بیان اینکه این جشنواره تا ۲۱ بهمن‌ماه ادامه داد، افزود: در مدت ۱۰ روز در سه سانس ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان و مخاطبان هنر هفتم هستیم که سی فیلم جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر پردیس سینمایی راگا یک سالن ۳۱۰ نفری این پردیس را مربوط به اکران فیلم‌های جشنواره دانست و خاطرنشان کرد: اکثر بلیط‌های جشنواره یک هفته قبل به صورت اینترنتی با قیمت ده هزار تومان برای رفاه حال مخاطبان به فروش رسیده است که با استقبال خوبی همراه بوده و ظرفیت باقی مانده از طریق گیشه دوازده هزارتومان به فروش می‌رسد.

قاسمی مزیت فروش اینترنتی را علاوه بر تخفیف به مخاطبان سینما، نظم بهتر و راحتی تماشاگران فیلم فجر عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از فیلم‌های پرمخاطب اکران نشده اما نمایش فیلم در پردیس راگا از استقبال خوبی برخوردار بوده و به طور میانگین تا هفتاد درصد ظرفیت سالن برای اکران هر فیلم پر شده است.

وی تاکنون فیلم‌های شنای پروانه، خروج، روز صفر، خوب بد جلف ۲، ارتش سری و درخت گردو را از استقبال بالای تماشاگران برخوردار دانست و ابراز داشت: مخاطبان جشنواره فیلم فجر خاص است و ظرفیت فعلی پردیس راگا از نظر امکانات و تجهیزات در حد مطلوب بوده و پاسخگوی نیاز استقبال فعلی مخاطبان است.

مدیر پردیس سینمایی راگا در ادامه به طرح همیشگی این سینما اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال مخاطبان با همکاری و تفاهم نامه با یکی از سامانه‌های هوشمند حمل و نقل مخاطبان پردیس سینمایی راگا که مبداء یا مقصد خود را این سینما انتخاب کنند از کدهای تخفیف ۱۵ هزار تومانی برخوردار می‌شوند.

قاسمی به طرحی با تعامل خوب شهرداری و آموزش پرورش اشاره و تصریح کرد: در این طرح دانش‌آموزان با اولویت مناطق و مدارس کم برخوردار هر روز صبح در یک سانس ویژه به تماشای رایگان فیلم مورد تأیید آموزش و پرورش می‌پردازند.
وی در پایان به اکران برخی فیلم‌ها با حضور هنرمندان اشاره کرد و یادآور شد: عوامل فیلم‌های جشنواره و هنرمندان زیادی برای حضور در پردیس راگا دعوت شده‌اند که در روزهای آینده میزبان آن‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/م/س

نظر شما