شناسهٔ خبر: 3808556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

اعضای انجمن اولیا و مربیان استان انتخاب شدند

خانواده ها باید در آموزش و پرورش مشارکت همه جانبه داشته باشند تا آموزشی و پرورشی پویا، فعال و بانشاط داشته باشیم.

صاحب‌خبر -


مدیر کل آموزش و پرورش در انتخابات انجمن اولیا و مربیان استان گفت: خانواده باید در آموزش و پرورش مشارکت همه جانبه داشته باشد تا آموزشی و پرورشی پویا، فعال و با نشاط داشته باشیم.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مازندران، انتخابات شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران، صبح امروز در باشگاه فرهنگیان ساری برگزاری گردید.

در این مراسم که مدیر کل، معاون پرورشی و فرهنگی، روسای ادارات ارزیابی عملکرد و حراست و رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش حضور داشتند، سید علی قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش ضمن پراهمیت دانستن نقش انجمن اولیا و مربیان در آموزش و پرورش گفت: آنچه در نظام تعلیم و تربیت رخ می دهد فقط حاصل کار آموزش و پرورش نیست. ما برای رسیدن به اهداف، باید لزوما با نهاد خانواده مشارکت داشته باشیم.

وی افزود: امروز رسانه های مختلف نیز در تعلیم و تربیت تاثیرگذار هستند و دانش آموزان از رسانه ها، تاثیر بسیاری می پذیرند. رسانه ها رقیب آموزش و پرورش و خانواده ها هستند. باید در بین دو نهاد هماهنگی وجود داشته باشد تا بتوانند آسیب های رسانه ها را در تربیت کاهش دهند و از مزایای آنها در جهت تربیت فرزندان به شایستگی استفاده کنند.

قاسمی اظهار داشت: خانواده ها باید در آموزش و پرورش مشارکت همه جانبه داشته باشند تا آموزشی و پرورشی پویا، فعال و بانشاط داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: یکی از ضروریات پیشرفت در امور تربیتی، بالا بردن آستانه تحمل است که باید مد نظر قرار گیرد. با صبر و حوصله می توان از مشارکت دانش آموزان نیز بهره خوبی گرفت و از فکر و اندیشه آنان استفاده کرد.
در ادامه مراسم، ۲۶ نفر جمع اولیا و ۱۷ نفر از جمع مدیران کاندیدا شدند. هر یک از نامزدها به طور مختصر خود را معرفی کردند و در پایان آرای حاضران جمع آوری گردید.

نظر شما