شناسهٔ خبر: 38080217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

امیر نصیرزاده در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران:

نیروی هوایی ارتش از مدافعان حرم حمایت کرده است/ مستشاران آمریکایی در زمان شاه ارتش ایران را تحقیر می‌‌‌کردند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اگر فرصتی برای اعلام شد، خواهیم گفت برای حمایت از نیروهای مدافع حرم، نیروی هوایی چه اقداماتی انجام داده است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده امروز در سخنرانی پیش از نماز جمعه  با موضوع روز نیروی هوایی اظهار کرد:  «اینکه چرا این حرکت در نیروی هوایی که به خاطر سیاست شاه بیشتر با آمریکایی‌ها مانوس بودند رخ داد، به این دلیل بود که رژیم این نیروی انقلابی را نمی‌شناخت».

وی با اشاره به اینکه نیروی هوایی غارت منابع کشور را از سوی آمریکا می‌دید، افزود: «مستشاران آمریکایی ما را تحقیر می‌کردند».

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه آمریکایی‌ها منابع ما را به غارت می‌بردند، اضافه کرد: «نیروی هوایی همیشه کنار مردم است. وقتی در زمان عید نوروز برخی مناطق کشور با سیل مواجه شد، پرسنل نیروی هوایی تعطیلات عید را رها کردند و به کمک مردم شتافتند. در عملیات مردم یاری حدود دو هزار تن بار را پرسنل نیروی هوایی جابجا کردند.

نصیرزاده گفت: «اگر فرصتی برای اعلام شد، خواهیم گفت برای حمایت از نیروهای مدافع حرم، نیروی هوایی چه اقداماتی انجام داده است».

وی اضافه کرد: «ما همانگونه که توانایی ایجاد امنیت در منطقه را داریم و هر تهدیدی را به سرعت جواب می‌دهیم، توانایی ایجاد صلح و ثبات را نیز داریم».

انتهای پیام/4082/

نظر شما