شناسهٔ خبر: 38076421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید انتقال داده شود

امام جمعه گرمسار گفت: ما موظف به انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید هستیم و رسالت داریم ارزش‌های انقلاب را به نسل جدید معرفی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا آرامی پنج‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مقدس است، اظهار کرد: این همان نهضت اسلامی است که امام خمینی (ره) آن را تأسیس کرد.

وی ضمن تأکید بر لزوم پیروی از اسلام حسینی، بیان کرد: اگر بخواهیم در راه سیدالشهدا (ع) باشیم، باید از هرچه داریم، بگذریم و آن را فدای نظام کنیم.

امام جمعه گرمسار با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است»، گفت: برای بعضی از افراد هنوز بعد از ۴۱ سالی که از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد، جایگاه والای نظام روشن نشده؛ این در حالی است که فردای قیامت یکی از نعمت‌هایی که به واسطه آن انسان‌ها مورد بازخواست قرار می‌گیرند؛ همین نعمت نظام مقدس است.

آرامی اضافه کرد: ما موظف به انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید هستیم و رسالت داریم انقلابی را که ۴۱ سال از عمر آن می‌گذرد به نسل جدید معرفی کنیم؛ آیا آن ارباب رعیتی‌ها و تحقیرهای مردم را فراموش کرده‌ایم؟ اینکه چه بود، چه شد، چه کسی آمد و آنچه مردم کشیدند را ابتدا برای خودمان یادآوری و سپس برای نسل نو بیان کنیم.

دشمن با امکانات بیشتر به صحنه آمده است

وی با بیان اینکه دشمن امروز قوی است، اذعان داشت: اگر ما کوتاه بیاییم، دشمن کوتاه نمی‌آید؛ دشمن امروز به مراتب زیرک‌تر، هوشیارتر، به‌روزتر و با امکانات بیشتر به صحنه آمده و آن‌قدر به ما نزدیک شده که به رختخواب‌ بچه‌های ما نیز آمده است.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه رسالت امروز ما حمایت از نظام، مکتب، ارزش‌های اسلام، امام و رهبری و معرفی آن‌ها به نسل نو است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی حق است و قطارش با تمام قوا و باصلابت حرکت می‌کند و حتی طوفان نیز نمی‌تواند این نظام را نابود کند؛ چون پشتیبانش امام زمان (عج) است و خون‌هایی که پای درخت انقلاب ریخته شد، پاک و مطهر بودند.

آرامی خاطرنشان کرد: هر کسی به نظام جمهوری اسلامی خدمت کند، برنده است و در راه انجام این رسالت مهم شهدا نیز ما را یاری می‌کنند و امام زمان (عج) و اهل‌بیت (ع) پشتیبان ما خواهند بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/ح/

نظر شما