شناسهٔ خبر: 38073255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

غلامی: ۴۰ مامور بین دو نیمه من و یزدانی را زدند

بازیکن استقلال از برخورد ماموران انتظامی ورزشگاه ازادی در هنگام ورود او و سیاوش یزدانی به رختکن آبی‌ها در بین دو نیمه ناراحت بود و به این موضوع اعتراض کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: عارف غلامی مدافع استقلال درباره برخورد ماموران امنیتی ورزگاه با او و اجازه ندادن به وی برای ورود به رختکن استقلال گفت: من متنی را آماده کرده‌ام که می‌خواهم برای هواداران در خصوص برخورد بد ماموران امنیتی با من هنگام ورود به رختکن استقلال بخوانم. اینجانب عارف غلامی، خواهرزاده دو شهید و فرزند پدری ایثارگر در ورزشگاه آزادی، ورزشگاهی که در خاک کشورم است، همراه با سیاوش یزدانی مورد ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی قرار گرفتیم. به گفته یک ماه پیش مقام معظم رهبری، دوره بزن در رو تمام شده است اما آن‌ها زدند و رفتند و ما را با خاک یکسان کردند.

وی ادامه داد: با باتون به سر ما زدند و ما را به خاک و خون کشیدند. من کارت بازی را نشان دادم و گفتم بازیکن استقلال هستم ولی انگار نه انگار. امیدوارم آن مامور نیروی انتظامی که فیلمبرداری کرد، شرافت داشته باشد و آن فیلمی که ۴۰ به ۲ ما را می‌زدند، منتشر کند. هیچ دلیل خاصی نداشت که ما را می‌زدند. یزدانی در حال گریه کردن در رختکن است. این اتفاق بین ۲ نیمه رخ داد.

نظر شما