شناسهٔ خبر: 38068037 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مربی صنعت نفت: ادامه همکاری با اسکوچیچ سخت بود/ جدایی برای هر 2 طرف خوب بود

مربی صنعت نفت آبادان گفت: هفته‌های آخر مشخص بود اسکوچیچ قادر نیست به تیم کمک کند و مدیریت فهمید جدایی به سود هر 2 طرف است، شرایط به طوری بود که ادامه همکاری سخت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کاظم فرحانی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اسکوچیچ زحمات زیادی برای تیم کشید و آرزوی موفقیت برای وی می‌کنم.

مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: ذوب‌آهن همیشه از تیم‌های خوب لیگ بوده است البته الان در شرایط خوبی نیست اما ریشه‌ای و قابل احترام است.

وی افزود: بازی‌های این تیم را آنالیز کرده و روی نقاط ضعف و قوت کار کرده‌ایم، انگیزه بازیکنان زیاد است و بازی خوبی به نمایش می‌گذاریم؛ امیدوارم بازی خوبی از هر 2 تیم ببینیم.

فرحانی با بیان این‌که جایگاه واقعی ذوب‌آهن این نیست، گفت: تقابل این 2 تیم همیشه خوب بوده است و بازی فردا نیز همین‌‌گونه خواهد بود، کاری به جدول نداریم، بازی با ذوب‌آهن سخت است.

مربی صنعت نفت تصریح کرد: در این چند روزه خیلی آنالیز کرده‌ایم تا با دست پر به آبادان برگردیم.

وی در در مورد خطوط دفاع و حمله گفت: امسال گل‌های زده و خورده‌مان یکی است، مشکلات مالی حادی داشتیم و در مدتی که با اسکوچیچ بودیم اگر نیم‌فصل تیم را تقویت می‌کردیم شرایط بهتر می‌شد اما شرایط مالی باشگاه خوب نیست.

فرحانی ادامه داد: با حمایت از سوی باشگاه و یکدلی بین بازیکنان و هواداران، تمام تلاشمان را می‌کنیم، کمبود‌هایی است اما با کار و تلاش بیشتر امیدواریم نقاط ضعف را پوشش دهیم.

مربی صنعت نفت بیان داشت: امسال شرایط خیلی خوب بود از لحاظ نتیجه اما از نظر مالی نتوانستیم تیم را تقویت کنیم، برای قهرمان شدن و سهمیه آسیایی به امکانات نیاز است، متاسفانه در شهر آبادان امکانات سخت‌افزاری خوبی نداریم، امیدوارم مسؤولان کمک کنند و مانند هواداران همیشه تیم را حمایت کنند و وقت آن رسیده صنعت نفت سهمیه آسیا را بگیرد.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: نتوانستیم بازیکن جدید بگیریم و همچنین مشخص نبودن وضعیت اسکوچیچ سبب از دست رفتن تمرکز بازیکنان شد، خودش نیز تمرکز لازم برای کمک به تیم را نداشت.

فرحانی در مورد رفتن اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ مربی خوبی است که خیلی تلاش می‌کند، در اواخر نیم‌فصل اول مشکلات شخصی داشتند و می‌خواستند زودتر بروند اما مدیریت باشگاه تلاش کرد وی را از تصمیمش صرف نظر کند اما وی تصمیمش را گرفته است.

مربی صنعت نفت ادامه داد: هفته‌های آخر مشخص بود وی قادر نیست به تیم کمک کند و مدیریت فهمید جدایی به سود هر 2 طرف است، شرایط به طوری بود که ادامه همکاری سخت بود.

وی با بیان این‌که خیلی به اسکوچیچ نزدیک بودیم و خیلی به خانواده وابسته است، گفت: اسکوچیچ تأکید می‌کرد خیلی به وی سخت می‌گذر و نمی‌شد با اجبار وی را در صنعت نفت نگه داشت و بعید می‌دانم این شرایط در تیم ملی باشد.

فرحانی افزود: اسکوچیچ مربی بزرگی است و در این شرایط سخت به تیم ملی کمک خواهد کرد.

مربی صنعت نفت در مورد مصدومان گفت: عبدالله ناصری مصدوم است اما سایر بازیکنان در شرایط خوبی هستند، با آمادگی خوبی به اصفهان آمده‌ایم و حتما بازیکنان و کادر فنی تمام تلاششان را برای تدام شرایط خوب صنعت نفت ادامه پیدا کند.

وی در مورد سرمربی جدید نیز بیان داشت: باشگاه اعلام کرده فعلا بهنام سراج کار را ادامه دهد تا در آینده تصمیم قطعی گرفته شود، به صنعت نفت تعهد داریم، اگر مربی هم بیاید برای تیم تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/63090/

نظر شما