شناسهٔ خبر: 38043374 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

قدردانی سفیر چین از رویکرد رسانه‌ای ایران در قبال کرونا

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- سفیر چین در تهران، رویکرد رسانه‌ای ایران در خصوص اخبار مربوط به انتشار ویروس کرونا را عادلانه و منطقی دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا، «چانگ هوا» امروز چهارشنبه در نشست خبری در تهران که با موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور چین برگزار شد، رویکرد رسانه‌ای ایران در خصوص اخبار مربوط به انتشار ویروس کرونا را عادلانه و منطقی دانست و گفت: امیدوارم این رویکرد رسانه‌های ایرانی ادامه یابد.
وی تاکید کرد: چین اطمینان و توانایی دارد که در مبارزه با شیوع این ویروس جدید پیروز شود.
سفیر چین در تهران افزود: به گفته مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، این ویروس خطرناک است و برای مقابله با شیوع این ویروس کشور چین اقداماتی را پیش گرفت که با استفاده از جدیدترین فناوری (تکنولوژی) انجام می‌شود.
و‌ی همچنین گفت: رئیس‌جمهور چین شخصا پیگیر کنترل و مدیریت مقابله با شیوع ویروس کروناست، زیرا معتقد است سلامت مردم در اولویت است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، چانگ هوا افزود: در کشور چین گروه مدیریت امور پیشگیری از شیوع ویروس تشکیل شده است.
سفیر چین در تهران گفت: کشور چین در حال دریافت کمک جامعه جهانی است و آقای ظریف وزیر امور خارجه ایران نخستین وزیر کشور خارجی است که با ملت و دولت چین ابراز همدردی کرد.

نظر شما