شناسهٔ خبر: 38043320 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: کالا خبر | لینک خبر

بازدید هیات مدیره بورس کالا از سه انبار زعفران بورسی در مشهد+گزارش تصویری

اعضای هیات مدیره شرکت بورس کالای ایران با همراهی چند تن از مدیران ارشد این شرکت و حسن امیری معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس، با حضور در انبارهای زعفران بورسی در خراسان رضوی از فرآیند تحویل گیری محصول از کشاورزان تا صدور گواهی سپرده کالایی بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «کالاخبر»، طی این بازدید حسن امیری معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، امیر حمزه مالمیر، بهزاد کرمی، بهمن تجلی زاده، امیر مهدی صبایی و علیرضا صادقی به عنوان اعضای هیات مدیره، مجید عشقی قائم مقام مدیرعامل و علیرضا ناصرپور معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران با حضور در محل سه انبار بورسی نوین زعفران، زعفران سحرخیز و زعفران مصطفوی از فرآیند تحویل گیری محصول از کشاورزان، ارزیابی کیفیت و استاندارد محصول در آزمایشگاه و در نهایت صدور قبض انبار جهت معامله در بورس کالا بازدید کردند.

این گزارش می افزاید، در حال حاضر ۶ انبار زعفران با ظرفیت بیش از ۳۴ تن در استان های خراسان رضوی و جنوبی در بورس کالای ایران پذیرش شده اند که فرآیند تحویل گیری، ارزیابی کیفی محصول و صدور گواهی سپرده کالایی به منظور معامله در بورس را انجام می دهند. همچنین طی ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۴۰ میلیون و ۶۶۳هزار گواهی سپرده زعفران نگین و زعفران پوشال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفته است.

نظر شما