شناسهٔ خبر: 38019842 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان:

اکران ۱۴فیلم جشنواره فجر در گرگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اکران ۱۴فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از امروز در پردیس سینمایی کاپری گرگان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان، عادله کشمیری در مراسم رونمایی از پوستر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در گلستان افزود: فیلم های جشنواره فیلم فجر از امروز تا ۲۱بهمن در گرگان اکران خواهد شد.
وی گفت: فیلم ها در سه سانس ۱۷، ۱۹و۲۱ اکران می شوند و علاقه مندان برای خرید بلیط می توانند به سایت سینما تیکت یا گیشه سینما کاپری مراجعه کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در این دوره ۱۴فیلم به نمایش در می آید.
کشمیری گفت: در نخستین روز جشنواره شاهد اکران دو فیلم خروج ساخته ابراهیم حاتمی کیا و "مردن در آب مطهر از نوید محمودی خواهیم بود.
وی با اشاره به دیگر فیلم های این جشنواره گفت: چهارشنبه ۱۶بهمن خون شد مسعود کیمیایی و پوست ساخته بهمن و بهرام ارک، پنجشنبه ۱۷بهمن درخت گردو محمدحسین مهدویان، ابر بارانش گرفته ساخته حمید برزگر، جمعه ۱۸ بهمن دوزیست اثر برزو نیک‌نژاد، بی‌صدا حلزون از بهرنگ دزفولی‌زاده، شنبه ۱۹بهمن سینما شهر قصه ساخته کیوان علیمحمدی، پدران - سالم صلواتی،یکشنبه ۲۰بهمن شنای پروانه محمد کارت، یازده ۶۰ از مهرداد خوشبخت، دوشنبه ۲۱ بهمن عامه پسند ساخته سهیل بیرقی، تعارض از محمدرضا لطفی به نمایش در می آیند.
اکران سوم تمام این روزها از ساعت۲۱ و با تکرار اکران اول خواهد بود همچنین ۵فیلم کودک و نوجوان هم در بخش «سیمرغ و پروانه‌ها» در این مدت در ساعت ۱۰صبح اکران خواهد شد.

نظر شما