شناسهٔ خبر: 38016056 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشمولین وظیفه که در چین تحصیل می کرده اند می توانند مجددا بازگردند

صاحب‌خبر -
   به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما از پکن؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمام مشمولین وظیفه‌ای که در چین در حال تحصیل بوده و به دلیل پیشگیری از سرایت کرونا به ایران باز می‌گردند مجازند پس از بهبود شرایط برای ادامه تحصیل به چین بازگردند.
در این اطلاعیه آمده است با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران و مطابق با اطلاعیه صادره شده از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، مشمولین وظیفه‌ای که در چین در حال تحصیل بوده و به دلیل پیشگیری از سرایت بیماری کرونا به ایران باز می‌گردند مجازند پس از بهبود شرایط برای ادامه تحصیل به چین بازگردند.
این اطلاعیه می‌افزاید دانشجویان می‌توانند برای درج مهر خروجی به بخش مشمولین اداره امور اجتماعی وزارت امور خارجه در تهران مراجعه کنند و ضرورتی برای مراجعه به سفارت یا کنسولگری‌های ایران در چین در این خصوص ندارند.
یک فروند هواپیما جهت بازگرداندن دانشجویان ایرانی ساکن شهر ووهان چین به همراه تیم پزشکی، بامداد امروز (سه شنبه) تهران را به مقصد این شهر ترک کرد.
تعدادی از پزشکان عفونی و تیم عملیات ویژه اورژانس در این پرواز حضور دارند. ۷۰ دانشجوی ایرانی در ووهان چین هستند که پس از بازگشت به کشور به مدت ۱۴ روز در قرنطینه خواهند بود.

نظر شما