شناسهٔ خبر: 3799409 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

غرب بازنده تحريم شرکت ملي نفتکش

صاحب‌خبر - تهران / واحد مرکزی خبر / اقتصادی 1393/12/05
دولت های غربی با تحریم شرکت ملی نفتکش نه تنها مانع استفاده شرکت های بین المللی در استفاده از توانمندی های این شرکت کشتیرانی خواهند شد بلکه صنعت حمل و نقل بین المللی دریایی جهان را نیز از یک ظرفیت عظیم با استاندارد بسیار خوب محروم خواهند کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ، مدیر عامل این شرکت تحریم دوباره این شرکت در اتحادیه اروپا را کاملا سیاسی و بدون دلیل فنی و حقوقی اعلام کرد.
علی اکبر صفایی در مراسم تودیع و معارفه معاونان سازمان بنادر و دریانوردی که پیش از ظهر امروز در این سازمان برگزار شد با بیان اینکه شرکت ملی نفتکش ایران هم اکنون از نظر ظرفیت، بزرگترین شرکت کشتیرانی نفتی دنیاست ، گفت : شرکت ملی نفتکش ایران با حضور دوباره در بازارهای بین المللی ضمن اینکه می تواند در ابعاد مختلفی مانند کیفیت خدمات حمل و نقل، قیمت ها و همچنین ارزش و توان نیروی انسانی خود در این بازار تاثیر گذار باشد، شرایط حمل و نقل دریایی را بهبود ببخشد و سطح ارائه خدمات کیفی دراین بخش را نیز افزایش دهد.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران ادامه داد : شرکت ملی نفتکش ایران همواره با ارائه ادله حقوقی محکم به مجامع بین المللی،حقانیت خود و همچنین سیاسی بودن تحریم های اعمال شده از سوی دولت های غربی را اثبات کرده است و همچنان نیز این روش را برای اثبات مجدد حقانیت خود ادامه خواهد داد.
صفایی افزود : شرکت ملی نفتکش ضمن پیگیری حقوق خود و اثبات غیرقانونی بودن تحریم دوباره این شرکت،خسارتهای ناشی از تحریم ها را نیز از طریق مجامع بین المللی دنبال می کند.

نظر شما