شناسهٔ خبر: 37972352 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سي و هشتمين جشنواره فيلم فجر

اکران فیلم های جشنواره فجر در قم

14 فيلم سي و هشتمين جشنواره فيلم فجر در 2 سينماي قم اکران مي شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي در نشستي با اصحاب رسانه با اعلام اين خبر گفت: سينماهاي ونوس و تربيت از 15 تا 21 بهمن در 2 سانس عصر، فيلم هاي جشنواره فيلم فجر را نمايش ميدهند.

حسيني کاشاني با بيان اينکه بهاي بليط فيلم هاي فجر 15 هزارتومان تعيين شده گفت: سانس اول سينما تربيت ساعت 17 و سينما ونوس ساعت 17:30 و سانس دوم سينما تربيت ساعت 19:30 سينما ونوس ساعت 20 فيلم هاي جشنواره را روي پرده مي برند.

وي در ادامه به معرفي برخي از فيلم هاي اين دوره از جشنواره فيلم فجر پرداخت و گفت: فيلم هاي خروج به کارگرداني ابراهيم حاتمي کيا، تعارض به کارگرداني محمدرضا لطفي، پوست به کارگرداني بهمن و بهرام ارک، خون شد به کارگرداني مسعود کيميايي، درخت گردو به کارگرداني محمدحسين مهدويان، روز صفر به کارگرداني سعيدملکان، سينما شهرقصه به کارگرداني کيوان عليمحمدي، شناي پروانه به کارگرداني محمد کارت، عامه پسند به کارگرداني سهيل بيرقي، مردن در آب مطهر به کارگرداني نويد محمدي، آبان يازده 60 به کارگرداني مهرداد خوشبخت، ابر بارانش گرفته به کارگرداني مجيد برزگر، بي صدا حلزون به کارگرداني بهمن دزفولي زاده و پدران به کارگرداني سالم صلواتي از جمله فيلم هايي هستند که از 15 تا 21 بهمن ماه در قالب جشنواره فيلم فجر در قم به نمايش درمي آيند.

حسيني کاشاني همچنين از اکران 5 فيلم سينماي کودک در استان خبر داد و گفت: فيلم هاي کاتي وستاره، منطقه پرواز ممنوع، تورنا2، قطارآن شب و 23 نفر از جمله فيلم هايي هستند که در سانس 10 صبح سينما تربيت به صورت رايگان اکران مي شوند.

وي در ادامه به برگزاري کنگره ملي شهداي استان در سال آينده اشاره کرد و افزود: سمت و سوي جشنواره فيلم فجر امسال معطوف به کنگره ملي شهداست.

رئيس کنگره ملي شهداي قم نيز در اين جلسه گفت: شهادت و مقاومت محور اصلي سي و هشتمين جشنواره فيلم فجر است.

حاجي زاده با تاکيد بر اجراي فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي با نام و ياد شهدا گفت: دستگاهها ونهادها بايد با بررسي دقيق ذائقه جوانان، توليد محتواي متناسب با فرهنگ ايثار و شهادت داشته باشند.

نظر شما