شناسهٔ خبر: 37966614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

۱۵ فیلم در جشنواره فیلم فجر گلستان اکران می شود

یازرلو از اکران ۱۵ فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از (۱۵ تا ۲۱ بهمن) در پردیس سینمایی کاپری گرگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«رضا یازرلو» صبح امروز (یکشنبه ۱۳ بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: گلستان از (15 تا 21 بهمن) میزبان فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در این جشنواره 15 فیلم در دو نوبت صبح و عصر در پردیس سینمایی کاپری گرگان اکران می شود.

 

وی تصریح کرد: نوبت صبح جشنواره ویژه فیلم های سیمرغ و پروانه است که با حضور کودکان اکران می شود و عصرها و شب ها نیز اکران فیلم های سودای سیمرغ و فیلم های اصلی مسابقه است.

 

یازرلو با بیان اینکه در این مدت هر فیلم در سه نوبت اکران می شود، اظهارداشت: علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت cinematicket یا گیشه سینما مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به فیلم هایی که قرار است در این جشنواره اکران شوند، گفت: فیلم های «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی در روز نخست جشنواره در روز (سه شنبه 15 بهمن) اکران می شوند.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: در روز دوم جشنواره (چهارشنبه 16 بهمن) فیلم های «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک اکران خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: فیلم های «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و «ابر بارانش گرفته» به کارگردانی مجید برزگر در سومین روز جشنواره (پنجشنبه 17 بهمن) و فیلم های «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک نژاد و «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده در چهارمین روز جشنواره (جمعه 18 بهمن) اکران می شوند.

 

یازرلو، اکران فیلم های «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی را از فیلم های پنجمین روز جشنواره (شنبه 19 بهمن) و اکران فیلم های «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و «آبادان یازده 60» به کارگردانی مهرداد خوشبخت را از فیلم های ششمین روز جشنواره در روز (یکشنبه 20 بهمن) برشمرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در آخرین روز جشنواره در روز (دوشنبه 21 بهمن) فیلم های «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی و «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی اکران می شوند.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: کارگردان و تهیه کننده فیلم «دوزیست» از هنرمندان گلستانی هستند که قرار است این فیلم با حضور کارگردان و تهیه کننده آن در روز (جمعه 18 بهمن) اکران شوند.

 

پایان پیام/ 83

نظر شما