شناسهٔ خبر: 37965354 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

برگزاری دومین دوره ارتقاء قرآنی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی

مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت نحوه برگزاری دومین دوره ارتقاء قرآنی دانشجویان علوم پزشکی را به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دومین دوره ارتقاء قرآنی دانشجویان علوم پزشکی در حوزه حفظ و قرائت قرآن ۱۳ تا ۱۷ اسفند ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌شود.

دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پیش از این افراد واجد شرایط شرکت در این دوره را مهر ماه به مرکز قرآن و عترت معرفی کرده و این مرکز پس از برسی تلاوتها، افراد واجد شرایط را انتخاب و به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرده است. 

نتیجه آزمون‌های کتبی و عملی مرحله دوم شرکت کنندگان در قالب کارنامه آزمون مرحله دوم به پیوست جهت تحویل به شرکت‌کنندگان ارسال می شود.

شرکت کنندگان در دوره اول طرح ارتقاء که سنوات تحصیلی ایشان به اتمام رسیده است مجاز به شرکت در دوره نخواهند بود.

زمان اجرای دوره از روز سه شنبه ۱۳ اسفند تا شنبه ۱۷ اسفند به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم خواهد بود.

لازم است دانشگاه های علوم پزشکی زمان و مکان برگزاری دوره را به نفرات قطعی شرکت کننده اعلام کرده و در صورت انصراف هر یک از ایشان از دوره، حتماً اعلام کنند.

دوره به صورت متمرکز و شبانه روزی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان لازم است به صورت کامل در دوره حضور یابند.امکان جایگزینی نفرات و تغییر رشته وجود نخواهد داشت.

هزینه و نحوه ایاب و ذهاب شرکت کنندگان به محل برگزاری دوره و بالعکس به عهده دانشگاه اعزام کننده خواهد بود.

دانشگاه میزبان از پذیرش افراد خارج از لیست معذور است و دانشگاه‌هایی که دارای شرکت کننده خانم هستند با هماهنگی دانشگاه میزبان و در صورت نیاز می‌توانند یکی از کارشناسان خود را همراه شرکت کنندگان به دوره اعزام کنند.

نظر شما