شناسهٔ خبر: 37964574 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

وضعیت ترافیک و آب و هوا

پیش بینی وضعیت آب و هوا (98/11/13)/وزش باد شدید در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی ذکر کرد:امروز یک شنبه ۱۳ ماه بهمن فعالیت سامانه بارشی به مناطق شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش هایی از شرق و جنوب شرق کشور محدود می شود.

صاحب‌خبر -

کبری رفیعی روز یک شنبه در گفتگو با ایرنا ادامه داد:فردا نیز بارش پراکنده را در بخش هایی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی و استان های کرمان و سیستان و بلوچستان خواهیم داشت که همراه با وزش باد خواهد بود.

وی گفت :اما از روز دوشنبه تا پایان هفته در اکثر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، در سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش دما و وزش باد شدید خواهیم داشت. امروز در نیمه شرقی کشور و بخش هایی از مرکز و تهران گاهی وزش باد شدید رخ می دهد.

رفیعی خاطر نشان کرد :از روز سه شنبه تا پایان هفته در نیمه شمالی کشور افزایش دما رخ می دهد و روز پنج شنبه انتطار داریم با ورود سامانه بارشی دیگری در دامنه های زاگرس مرکزی و مناطقی از آذربایجان غربی و شمال کردستان بارش ها آغاز شود که به صورت پراکنده خواهد بود.

وی ذکر کرد:اوایل وقت امروز دریای خزر مواج و توفانی خواهد بود، فردا و پس فردا مرکز و شرق خلیج فارس مواج است و روز دوشنبه دریای عمان این شرایط را خواهد داشت.

وزش باد شدید در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد:تهران امروز در بعضی ساعات گاهی وزش باد خواهد داشت به خصوص در ساعتهای بعد از ظهر وزش باد شدید خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۱ درجه بالای صفر بود که پیش بینی می شود فردا به صفر درجه برسد، بیشینه دمای امروز تهران ۹ درجه بالای صفر می رسد.

رفیعی خاطرنشان کرد:ارومیه، همدان و زنجان با دمای ۸ درجه زیر صفر و گرگان ۲۴ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

نظر شما