شناسهٔ خبر: 37961687 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

خلبان پرواز تهران-ماهشهر از کار تعلیق شد

الف نوشت : وزیر راه و شهرسازی از تعلیق کار خلبان پرواز تهران-ماهشهر که پس از فرود از باند منحرف و با خروج از فرودگاه، وارد خیابان شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت «سالگرد ورود حضرت امام (ره) به فرودگاه مهرآباد» در جمع خبرنگاران افزود: این اتفاقات در همه جای دنیا رخ می‌دهد و منحصر به ایران نیست. ضمن اینکه در مورد سانحه‌ای که در فرودگاه ماهشهر رخ داد با دستور سازمان هواپیمایی کشوری، خلبان هواپیمای مذکور از کار تعلیق شده است. وی درخصوص بررسی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی گفت: ایران و اوکراین به‌عنوان جزو لاینفک بررسی سانحه، در حال بررسی جعبه سیاه هستند.

سانحه برای پرواز تهران-کرمانشاه

درخبری دیگر به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزگذشته یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر که تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود، حوالی ساعت ۶ صبح به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه از باند خارج شد. طبق گفته شاهدان عینی، چرخ‌های هواپیما هنگام رفتن به سمت پارکینگ به علت شدت بارش به گل نشسته است. به گفته جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه دراین سانحه هیچ آسیبی به خلبان و سرنشینان هواپیما وارد نشده است. مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه دلیل این سانحه را کولاک و نامناسب بودن هوا به دلیل بارش برف اعلام کرد. از سوی دیگر به گزارش جماران، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هواپیما از باند اصلی خارج نشده است، گفت: به این هواپیما هیچ‌گونه خسارتی وارد نشده است.

نظر شما